onsdag, februar 02, 2005

Officiel åbning af ny MSN search

Microsoft er nu helt officielt trådt ind på banen med
deres bud på en værdig søgemaskine som også er den første
egentlige søgerobot Microsoft har opbygget fra scratch.
Introduktion af MSN Search »

I følge min stat/logfil modtager jeg mere trafik fra MSN
end tidligere, men at konkludere at MSN lægger Google ned er nok
en overdrivelse, men MSN vil nok opnå lidt flere markedsandele.

Der er dem som mener at Microsofts største fordele/trussel kommer
fra styresystemet Windows vs desktop søgning og ny Internet explorer
browser med integreret MSN søgning, men da Google allerede matcher
desktop søgning via eget software og en Gbrowser er på tegnebrættet
mener jeg at der er dæmmet op for Microsofts monopol.

Det vigtigste har altid været at producere de mest troværdige
søgeresultater og personligt vil Google forsat være min foretrukne
søgemaskine, dermed har jeg ikke sagt at jeg ikke vil holde et vågent
øje med Microsofts produkt, især sammenligning af søgeresultater.

Kun fremtiden vil vise om MSN bliver et reelt alternativ til Google
og så bliver det vel mere et personligt valg på linie med valg af
hvilket kaffemærke der er det bedste, Gevalia eller Merrild.
Guidelines for MSN »

2 Comments:

Anonymous Top Position Fast said...

Top Yahoo Position was actually the information I was looking for when I found your blog. Officiel åbning af ny MSN search is certainly a great topic Kim Anton... Are you interested in trading links between our sites?

5:15 AM  
Anonymous Anonym said...

I found a new submit home improvement article. Post your Articles, Get Free Content. submit home improvement article

9:12 AM  

Send en kommentar

<< Home